به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، رضا مطوری اظهار داشت: در راستای اجرای برنامههای کلان راهآهن جمهوری اسلامی ایران مبنی بر صیانت از ناوگان و ارتقای کیفیت زیرساختهای ریلی، پروژه بازسازی خط ۴ ایستگاه اهواز به طول مجموع ۷۵۰ متر در دو فاز عملیاتی به مرحله اجرا درآمد.
وی با تأکید بر اهمیت این خط در جابهجایی قطارها افزود: در فاز نخست این پروژه ۴۳۰ متر و در فاز دوم ۳۲۰ متر از خط قدیمی جمعآوری و با جایگزینی کوپلاژهای بتنی، تراورسها و ریلهای استاندارد، بازسازی کامل شد.
سرپرست راهآهن جنوب خاطرنشان کرد: اولویت اصلی ما در اداره کل راهآهن جنوب، تسهیل در تردد قطارها و تضمین سفری ایمن و باکیفیت برای هموطنان است.